ІНФОРМАЦІЙНІ БЮЛЕТНІ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ": «В якій формі провести семестровий екзамен?» - ІНФОБЮЛЕТЕНЬ №23


Травневий номер бюлетеня «Академічна доброчесність» допоможе викладачам підготуватися до проведення літньої екзаменаційної сесії. Ми говоримо про різні формати проведення іспитів (письмовий, усний, тестування, дистанційний, «a 24-hour take-home exam» — «іспит вдома за добу»), їхні переваги і обмеження. В Україні склалась традиція достатньо жорстко обмежувати рішенням університету перелік форматів семестрових екзаменів — ми хочемо актуалізувати це питання і побачити згодом більшу гнучкість і багатоманіття в організації і проведенні цього важливого етапу освітнього процесу.

Бюлетень з кінця 2019 року пропонує актуальну інформацію з простіших і складніших запитань в царині академічної доброчесності, які виникають у студентів, викладачів і адміністрації закладів вищої освіти. Засадами підготовки цієї інформації є максимальна лаконічність представлення інформації, гарна верстка, доступна мова викладу, прив’язка до українського контексту й врахування найкращих міжнародних практик вирішення відповідних питань. 

З новим випуском за травень 2022 року можна ознайомитися тут: 

https://www.skeptic.in.ua/wp-content/uploads/Integrity-bulletin-23.pdf

Даний матеріал взяти з інформаційно-аналітичного ресурсу «ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка. Всі права захищені. Будь-яке копіювання та відтворення матеріалів можливе лише з посиланням на оригінал https://osvitanalityka.kubg.edu.ua/2022/05/02/informatsijnyj-biuleten-akademichna-dobrochesnist-traven-2022/

Усі попередні випуски бюлетеня: 

Випуск №22: Як відновити викладання?

Випуск № 21: Що нам слід змінити?

Випуск № 20: " Які корупційні ризики можуть мати місце у ЗВО?"

Випуск №19 : "Чому слід зважати на конфлікти інтересів?"

Випуск №18: "Як рецензувати дипломну роботу?"

Випуск № 17: "Що сприяє недоброчесності?"

Випуск №16: "Якими бувають фальсифікації та фабрикації?"

Випуск №15: “Як реагувати на порушення доброчесності?»

Випуск №14: "Як запобігти аутсорсингу завдань?"

Випуск №13: «Як протидіяти неправдивому авторству?»

Випуск №12: «Як посилити політику доброчесності ЗВО?»

Випуск №11: “Як підготувати якісний силабус?”

Випуск №10: “Як формулювати результати навчання?”

Випуск №9: “Як поліпшити (не) дистанційне навчання”

Випуск №8: «Як підтримати чесність дистанційного навчання?»

Випуск №7: Як підвищити якість оцінювання?

Випуск №6: Студентський плагіат, частина 2. Що робити?

Випуск №5: Студентський плагіат, частина 1. Хто винен?

Випуск №4: Скільки відсотків можна?

Випуск №3: Як вижити без самоплагіату?

Випуск №2: «Плагіат = порушення авторських прав?»

Випуск №1: Коротко про головне. Як мені писати без академічного плагіату?

Коментарі

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах

Icon Icon

Книжкова полиця видань НБ ЗНТУ

Популярні публікації

Загальна кількість переглядів сторінки