ІНФОРМАЦІЙНІ БЮЛЕТНІ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ": «В якій формі провести семестровий екзамен?» - ІНФОБЮЛЕТЕНЬ №23
Травневий номер бюлетеня «Академічна доброчесність» допоможе викладачам підготуватися до проведення літньої екзаменаційної сесії. Ми говоримо про різні формати проведення іспитів (письмовий, усний, тестування, дистанційний, «a 24-hour take-home exam» — «іспит вдома за добу»), їхні переваги і обмеження. В Україні склалась традиція достатньо жорстко обмежувати рішенням університету перелік форматів семестрових екзаменів — ми хочемо актуалізувати це питання і побачити згодом більшу гнучкість і багатоманіття в організації і проведенні цього важливого етапу освітнього процесу.
Бюлетень з кінця 2019 року пропонує актуальну інформацію з простіших і складніших запитань в царині академічної доброчесності, які виникають у студентів, викладачів і адміністрації закладів вищої освіти. Засадами підготовки цієї інформації є максимальна лаконічність представлення інформації, гарна верстка, доступна мова викладу, прив’язка до українського контексту й врахування найкращих міжнародних практик вирішення відповідних питань.
З новим випуском за травень 2022 року можна ознайомитися тут:
https://www.skeptic.in.ua/wp-content/uploads/Integrity-bulletin-23.pdf
Усі попередні випуски бюлетеня:
Випуск №22: Як відновити викладання?Випуск № 21: Що нам слід змінити?
Випуск № 20: " Які корупційні ризики можуть мати місце у ЗВО?"
Випуск №19 : "Чому слід зважати на конфлікти інтересів?"
Випуск №18: "Як рецензувати дипломну роботу?"
Випуск № 17: "Що сприяє недоброчесності?"
Випуск №16: "Якими бувають фальсифікації та фабрикації?"
Випуск №15: “Як реагувати на порушення доброчесності?»
Випуск №14: "Як запобігти аутсорсингу завдань?"
Випуск №13: «Як протидіяти неправдивому авторству?»
Випуск №12: «Як посилити політику доброчесності ЗВО?»
Випуск №11: “Як підготувати якісний силабус?”
Випуск №10: “Як формулювати результати навчання?”
Випуск №9: “Як поліпшити (не) дистанційне навчання”
Випуск №8: «Як підтримати чесність дистанційного навчання?»
Випуск №7: Як підвищити якість оцінювання?
Випуск №6: Студентський плагіат, частина 2. Що робити?
Випуск №5: Студентський плагіат, частина 1. Хто винен?
Випуск №4: Скільки відсотків можна?
Випуск №3: Як вижити без самоплагіату?
Випуск №2: «Плагіат = порушення авторських прав?»
Випуск №1: Коротко про головне. Як мені писати без академічного плагіату?
Коментарі
Дописати коментар