ІНФОРМАЦІЙНІ БЮЛЕТНІ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ": «Як підготувати тестове завдання?» - ІНФОБЮЛЕТЕНЬ №24



Друзі, вам як освітянам або студентам часто доводиться готувати чи й проходити тести. Дійсно, тестування — дуже популярний і важливий освітній інструмент. Тому Євген Ніколаєв вирішив поміркувати над тим, як підійти до підготовки тестів більш професійно, щоб укладання тестових завдань було ефективнішим, швидшим, а підготовлені вами тести слугували своїй первинній цілі бути якісним інструментом виконання покладених на них завдань. Цьому й присвячено черговий номер бюлетеня «ОсвітАналітики». До речі, цього разу дивіться у публікації чимало прикладів як вдалих, так і некоректно складених тестових запитань, спробуйте розібратися, що не так з останніми. 

З новим випуском за червень 2022 року можна ознайомитися тут:  https://www.skeptic.in.ua/wp-content/uploads/Integrity-bulletin-24.pdf


Даний матеріал взяти з інформаційно-аналітичного ресурсу «ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка. Всі права захищені. Будь-яке копіювання та відтворення матеріалів можливе лише з посиланням на оригінал https://osvitanalityka.kubg.edu.ua/2022/06/01/informatsijnyj-biuleten-akademichna-dobrochesnist-cherven-2022/

Бюлетень з кінця 2019 року пропонує актуальну інформацію з простіших і складніших запитань в царині академічної доброчесності, які виникають у студентів, викладачів і адміністрації закладів вищої освіти. Засадами підготовки цієї інформації є максимальна лаконічність представлення інформації, гарна верстка, доступна мова викладу, прив’язка до українського контексту й врахування найкращих міжнародних практик вирішення відповідних питань. 

Усі попередні випуски бюлетеня: 


Випуск №22: Як відновити викладання?

Випуск № 21: Що нам слід змінити?

Випуск № 20: " Які корупційні ризики можуть мати місце у ЗВО?"

Випуск №19 : "Чому слід зважати на конфлікти інтересів?"

Випуск №18: "Як рецензувати дипломну роботу?"

Випуск № 17: "Що сприяє недоброчесності?"

Випуск №16: "Якими бувають фальсифікації та фабрикації?"

Випуск №15: “Як реагувати на порушення доброчесності?»

Випуск №14: "Як запобігти аутсорсингу завдань?"

Випуск №13: «Як протидіяти неправдивому авторству?»

Випуск №12: «Як посилити політику доброчесності ЗВО?»

Випуск №11: “Як підготувати якісний силабус?”

Випуск №10: “Як формулювати результати навчання?”

Випуск №9: “Як поліпшити (не) дистанційне навчання”

Випуск №8: «Як підтримати чесність дистанційного навчання?»

Випуск №7: Як підвищити якість оцінювання?

Випуск №6: Студентський плагіат, частина 2. Що робити?

Випуск №5: Студентський плагіат, частина 1. Хто винен?

Випуск №4: Скільки відсотків можна?

Випуск №3: Як вижити без самоплагіату?

Випуск №2: «Плагіат = порушення авторських прав?»

Випуск №1: Коротко про головне. Як мені писати без академічного плагіату?

Коментарі

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах

Icon Icon

Книжкова полиця видань НБ ЗНТУ

Популярні публікації

Загальна кількість переглядів сторінки