ІНФОРМАЦІЙНІ БЮЛЕТНІ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ": «Як підготувати тестове завдання?» - ІНФОБЮЛЕТЕНЬ №24
Друзі, вам як освітянам або студентам часто доводиться готувати чи й проходити тести. Дійсно, тестування — дуже популярний і важливий освітній інструмент. Тому Євген Ніколаєв вирішив поміркувати над тим, як підійти до підготовки тестів більш професійно, щоб укладання тестових завдань було ефективнішим, швидшим, а підготовлені вами тести слугували своїй первинній цілі бути якісним інструментом виконання покладених на них завдань. Цьому й присвячено черговий номер бюлетеня «ОсвітАналітики». До речі, цього разу дивіться у публікації чимало прикладів як вдалих, так і некоректно складених тестових запитань, спробуйте розібратися, що не так з останніми.
З новим випуском за червень 2022 року можна ознайомитися тут: https://www.skeptic.in.ua/wp-content/uploads/Integrity-bulletin-24.pdf
Даний матеріал взяти з інформаційно-аналітичного ресурсу «ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка. Всі права захищені. Будь-яке копіювання та відтворення матеріалів можливе лише з посиланням на оригінал https://osvitanalityka.kubg.edu.ua/2022/06/01/informatsijnyj-biuleten-akademichna-dobrochesnist-cherven-2022/
Випуск № 21: Що нам слід змінити?
Випуск № 20: " Які корупційні ризики можуть мати місце у ЗВО?"
Випуск №19 : "Чому слід зважати на конфлікти інтересів?"
Випуск №18: "Як рецензувати дипломну роботу?"
Випуск № 17: "Що сприяє недоброчесності?"
Випуск №16: "Якими бувають фальсифікації та фабрикації?"
Випуск №15: “Як реагувати на порушення доброчесності?»
Випуск №14: "Як запобігти аутсорсингу завдань?"
Випуск №13: «Як протидіяти неправдивому авторству?»
Випуск №12: «Як посилити політику доброчесності ЗВО?»
Випуск №11: “Як підготувати якісний силабус?”
Випуск №10: “Як формулювати результати навчання?”
Випуск №9: “Як поліпшити (не) дистанційне навчання”
Випуск №8: «Як підтримати чесність дистанційного навчання?»
Випуск №7: Як підвищити якість оцінювання?
Випуск №6: Студентський плагіат, частина 2. Що робити?
Випуск №5: Студентський плагіат, частина 1. Хто винен?
Випуск №4: Скільки відсотків можна?
Випуск №3: Як вижити без самоплагіату?
Випуск №2: «Плагіат = порушення авторських прав?»
Випуск №1: Коротко про головне. Як мені писати без академічного плагіату?
Коментарі
Дописати коментар