«Україна – це ти! Україна – це я! Незалежна та вільна державо моя!»



Мрія одна – мирна незалежна Україна!
Вишита колоссям і калиною,
Вигойдана співом солов’я,
Зветься веселково – Україною
Земле зачарована моя.

О. Богачук



24 серпня український народ відзначає найголовніше державне свято – День Незалежності України.

Шановні друзі! Щиро вітаємо вас зі святом! З нагоди свята Наукова бібліотека підготувала книжковий перегляд «Україна – це ти! Україна – це я! Незалежна та вільна державо моя!», де представлено художню літературу про легендарні постаті країни, тернистий шлях української нації до самовизначення та духовну велич держави. Усіх бажаючих запрошуємо на абонемент художньої літератури.






Коментарі

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах

Icon Icon

Книжкова полиця видань НБ ЗНТУ

Популярні публікації

Загальна кількість переглядів сторінки