ІНФОРМАЦІЙНІ БЮЛЕТНІ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ": «ЯК ВІДНОВИТИ ВИКЛАДАННЯ?» - ІНФОБЮЛЕТЕНЬ №22



Нещодавно Ольга Бершадська дописала на Фейсбуці декілька рекомендацій для викладачів, студентів і адміністрацій університетів щодо «входження» в освітній процес у нових стресових умовах. Авторам бюлетня ці міркування дуже сподобалися і вони за домовленістю із авторкою вирішили їх файно зверстати, щоб кожен, хто того бажає, міг їх собі роздрукувати й зручно мати під рукою. 

Бюлетень з кінця 2019 року пропонує актуальну інформацію з простіших і складніших запитань в царині академічної доброчесності та методики організації освітнього процесу, які виникають у студентів, викладачів і адміністрації закладів вищої освіти. Засадами підготовки цієї інформації є максимальна лаконічність представлення інформації, гарна верстка, доступна мова викладу, прив’язка до українського контексту й врахування найкращих міжнародних практик вирішення відповідних питань.

З новим випуском за квітень 2022 року можна ознайомитися тут:
Попередні випуски серії:

Випуск № 21: "Що нам слід змінити?"


Цей випуск бюлетеня «Академічна доброчесність» коротко рефлексує над необхідними змінами звичних для університетів практик, що зумовлено військовими діями та необхідністю відбудови України після нашої неодмінної перемоги. Першочергово слід змінити ті практики, що не сприяють належній якості освіти і досліджень, а також ті, що потребують значних ресурсів, але дають мало результату. Пропонований перелік цих позицій далеко не повний, він є радше запрошенням до міркувань і дискусій.

Випуск №19 : "Чому слід зважати на конфлікти інтересів?"

Даний матеріал взяти з інформаційно-аналітичного ресурсу «ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка. Всі права захищені. Будь-яке копіювання та відтворення матеріалів можливе лише з посиланням на оригінал:

Коментарі

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах

Icon Icon

Книжкова полиця видань НБ ЗНТУ

Популярні публікації

Загальна кількість переглядів сторінки