ІНФОРМАЦІНІ БЮЛЕТЕНІ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ": "ЩО СПРИЯЄ НЕДОБРОЧЕСНОСТІ?"– ІНФОБЮЛЕТЕНЬ №17
У свіжому випуску узагальнено кілька важливих факторів, які сприяють появі недоброчесних дій в університетському житті. Зокрема, йдеться про ризики недоброчесності на різних етапах перебування студента в університеті — від вступу і до захисту дипломної роботи. Іншим фактором зростання імовірності порушень є неточне формулювання окремих положень з питань академічної доброчесності в документах закладу освіти. Наголошуємо й на тому, що для підтримки університетської культури академічної доброчесності на певні заходи необхідно виділяти ресурси. Також у цьому випуску пропонується короткий англо-український словник основних термінів, що стосуються академічної доброчесності.
Бюлетень з кінця 2019 року пропонує актуальну інформацію з простіших і складніших запитань в царині академічної доброчесності, які виникають у студентів, викладачів і адміністрації закладів вищої освіти. Засадами підготовки цієї інформації є максимальна лаконічність представлення інформації, гарна верстка, доступна мова викладу, прив’язка до українського контексту й врахування найкращих міжнародних практик вирішення відповідних питань.
ОсвітАналітика – це аналітичний центр Київського університету імені Бориса Грінченка, який досліджує освітню політику, а також пропонує можливі управлінські рішення для підвищення якості освіти в Україні. Центр створений за підтримки програми «Ініціатива з розвитку аналітичних центрів» Міжнародного фонду «Відродження» у партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні.
Даний матеріал взяти з інформаційно-аналітичного ресурсу «ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка. Всі права захищені. Будь-яке копіювання та відтворення матеріалів можливе лише з посиланням на оригінал https://osvitanalityka.kubg.edu.ua/
Коментарі
Дописати коментар