ІНФОРМАЦІНІ БЮЛЕТЕНІ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ": "Як рецензувати дипломну роботу?"– ІНФОБЮЛЕТЕНЬ №18

Аналітичний центр «ОсвітАналітика» презентує новий випуск бюлетеня «Академічна доброчесність», підготовлений експертом центру Євгеном Ніколаєвим. Цей випуск присвячений темі рецензування дипломних робіт. Ми обговорюємо питання різних ролей наукового керівника і зовнішнього рецензента при підготовці їхніх відгуків, звертаємо увагу на необхідність формування «технічного завдання» для рецензентів, нагадуємо про роль кафедри у цьому процесі. Згадуємо і про деякі речі, яких в рецензуванні варто уникати.

Бюлетень з кінця 2019 року пропонує актуальну інформацію з простіших і складніших запитань в царині академічної доброчесності, які виникають у студентів, викладачів і адміністрації закладів вищої освіти. Засадами підготовки цієї інформації є максимальна лаконічність представлення інформації, гарна верстка, доступна мова викладу, прив’язка до українського контексту й врахування найкращих міжнародних практик вирішення відповідних питань. 

Даний матеріал взяти з інформаційно-аналітичного ресурсу «ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка. Всі права захищені. Будь-яке копіювання та відтворення матеріалів можливе лише з посиланням на оригінал https://osvitanalityka.kubg.edu.ua/2021/10/12/informatsijnyj-biuleten-akademichna-dobrochesnist-zhovten-2021/

  1.  ОсвітАналітика – це аналітичний центр Київського університету імені Бориса Грінченка, який досліджує освітню політику, а також пропонує можливі управлінські рішення для підвищення якості освіти в Україні. Центр створений за підтримки програми «Ініціатива з розвитку аналітичних центрів» Міжнародного фонду «Відродження» у партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні.


З новим випуском за жовтень 2021 року можна ознайомитися тут:


Попередні випуски серії:

Коментарі

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах

Icon Icon

Книжкова полиця видань НБ ЗНТУ

Популярні публікації

Загальна кількість переглядів сторінки