90 років від дня народження Габрієля Гарсія Маркеса (1927—2014)

6 березня виповнюється 90 років від дня народження Габрієля Гарсія Маркеса (1927—2014),
колумбійського письменника-прозаїка, журналіста, видавця і політичного діяча;
лауреата Нобелівської премії з літератури (1982).
 "Жодна людина не заслуговує твоїх сліз, а ті, хто заслуговують, не змусять тебе плакати."

"Ніколи не переставай посміхатися, навіть коли тобі сумно: хтось може закохатися в твою посмішку."

"Я намагався писати казки, але у мене нічого не вийшло."

"Люди старіють, тому що перестають любити."

 "Моє завдання - щоб мене любили, тому я і пишу. Я дуже боюся, що існує хтось, хто мене не любить, і я хочу, щоб він полюбив мене."

"Любов - це смертельна хвороба."

"Можливо, в цьому світі ти всього лише людина, але для когось ти — весь світ."

"Я люблю тебе не за те, хто ти, а за те, хто я, коли я з тобою."

Коментарі

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах

Icon Icon

Книжкова полиця видань НБ ЗНТУ

Популярні публікації

Загальна кількість переглядів сторінки