Нова література від видавництва ОЛДІ-ПЛЮС - економічні науки

 


Економіка туризму: навчальний посібник/ В.Г.Грановська, В.М.Крикунова, О.С.Морозова, Я.В.Кацемір.- Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2020.- 316 с.

У навчальному посібнику висвітлено програмний контент з теорії і практики економіки туризму. Розглянуто основні аспекти економіки туризму на макро-, мезо- і мікрорівні. Викладено основні поняття і концепції економічної діяльності в туризмі, фактори, що на неї впливають, основні проблеми та шляхи їх вирішення. Особливу увагу приділено економіці підприємств туріндустрії, висвітлено сучасні методи управління економікою суб’єкта туристичного бізнесу.

 Рекомендовано здобувачам вищої освіти економічних спеціальностей, усім, хто цікавиться економічними аспектами діяльності туристичних підприємств.


Економічна теорія: закономірності, практика та сучасність: підручник/ Е.М.Забарна, О.М.Козакова, Н.О.Задорожнюк, Н.І.Волкова.- Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2020.- 412 с.

У підручнику висвітлено діалектику формування економічної думки – зародження та основні етапи становлення економічної теорії як наукового знання. Визначено зміст матеріального виробництва та специфіку його організації. Представлено змістовне наповнення відносин власності та показано їх еволюцію. Показано становлення системи товарної організації виробництва. Визначено ключові похідні функції грошей; поняття та види інфляції і відповідні заходи антиінфляційної політики. Досліджено основи підприємництва в сучасних умовах господарювання. Проведено аналіз та запропоновано сучасні підходи до розуміння факторів виробництва та відповідних їм факторних доходів. Представлено основні макроекономічні проблеми економічної теорії та визначено місце та важелі державного регулювання ринкової економіки. Виявлено тенденції розвитку національної економіки в умовах міжнародної інтеграції та глобалізації економічних систем.

Підручник може бути рекомендований до використання здобувачам вищої освіти всіх рівнів навчання за будь-якою освітньо-професійною програмою; науковцям, фахівцям в економічній та управлінській сферах; викладачам.


Живець А.М.   Комерційна діяльність: навчальний посібник/ А.М.Живець, О.О.Комліченко, В.І.Наконечна.- Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2021.- 308 с

У навчальному посібнику розглянуто теоретичні і практичні основи організації комерційної діяльності підприємств в умовах ринкової економіки. Навчальний матеріал базується на аналізі сучасної практики торгівлі як сфери комерційної діяльності, вказує напрямки підвищення її ефективності та знайомить з методами оптимізації управлінських рішень у сфері регулювання товарообігу підприємств на сучасних товарних ринках.

У посібнику розкрито основні форми і методи ведення комерційної діяльності різних господарюючих суб’єктів, що діють в сфері реалізації як товарів виробничо-технічного призначення, так і товарів народного споживання.

Основний зміст курсу «Комерційна діяльність» розкрито у логічних, технологічних та структурних схемах, рисунках і таблицях. Матеріал навчального посібника буде корисним для здобувачів освіти за спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і викладачів, а також для фахівців і керівників виробничих та комерційних підприємств.


Козакова О.М.   Макроекономіка: підручник/ О.М.Козакова, Е.М.Забарна.- Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2019.- 428 с

Пропонований підручник з макроекономіки присвячений теорії і методології аналізу макроекономічних проблем та охоплює всі теми навчальної програми. Підручник виконано у двох частинах: теоретичний курс і практикум-тренінг.

В першій частині в систематизованому, логічному порядку розкриваються теоретичні аспекти основних макроекономічних проблем і сучасні методи їх наукового аналізу. Теоретичні положення ілюструються схемами, графіками, рисунками, таблицями. Надаються основні інформаційні джерела. Друга частина містить основні поняття і терміни, завдання для самоконтролю, питання для самостійного опрацювання у формі рефератів (доповідей), тести та задачі (завдання). Підручник містить відповіді на запропоновані тести та розв’язання задач і відповіді на них.

Такий формат і зміст підручника має сприяти ефективному опануванню макроекономіки в контексті сучасних вимог до зміст у і якості вищої освіти.

Підручник може бути рекомендований студентам економічних спеціальностей та викладачам вищих навчальних закладів, науковим та практичним працівникам.


Менеджмент туристичної галузі: підручник/ О.М.Білоусов, О.Є.Лугінін, О.С.Морозова, Л.В.Соколова.- Херсон: Гельветика, 2017.- 580 с.

У підручнику розглядаються теоретичні та методичні питання сучасних теорій менеджменту та маркетингу, зорієнтованих на напрямках національного і міжнародного туризму. В матеріалах підручника комплексно висвітлено питання управлінської діяльності в організаціях сфери туризму, у тому числі на регіональному рівні (на прикладі Херсонської області). Видання відповідає освітньо-професійним програмам з менеджменту і маркетингу з урахуванням їх спеціалізацій у туристичній діяльності. Розраховано на студентів, магістрів, аспірантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, викладачів і фахівців з напрямків менеджменту і маркетингу у туристичній діяльності.


Кордзая Н.Р.   Основи інтернет-маркетингу: навчальний посібник. Ч. 1/ Н.Р.Кордзая.- Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2019.- 184 с

Навчальний посібник «Основи інтернет-маркетингу. Частина 1» розкриває наступні питання: основні поняття інтернет-маркетингу; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у соціальних мережах та Twitter, основи ведення е-mail маркетингу.

У посібнику наведено питання щодо самоконтролю знань студентів, тести та завдання для самостійної роботи.

Навчальний посібник призначений для підготовки студентів закладів вищої освіти різних форм навчання першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг».

Навчальний посібник може бути корисним для викладачів та студентів магістратури й аспірантури з економічних спеціальностей, науковців, підприємців різних сфер, керівників та співробітників маркетингових служб та рекламних агентств, широкому колу читачів.


Кордзая Н.Р.   Основи інтернет-маркетингу: навчальний посібник. Ч. 2/ Н.Р.Кордзая.- Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2018.- 164 с

Навчальний посібник «Основи інтернет-маркетингу. Частина 2» розкриває наступні питання: основні поняття інтернет-маркетингу; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у месенджерах; методика та особливості маркетингу у геосоціальних мережах/сервісах; основи ведення вірусного маркетингу; сутність advergaming; особливості контекстної та банерної реклами у просторі Інтернет; основи партнерського маркетингу; методика та особливості ремаркетингу. У посібнику наведено питання щодо самоконтролю знань студентів, тести та завдання для самостійної роботи. 

Навчальний посібник призначений для підготовки студентів закладів вищої освіти різних форм навчання першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг». 

Навчальний посібник може бути корисним для викладачів та студентів магістратури й аспірантури з економічних спеціальностей, науковців, підприємців різних сфер, керівників та співробітників маркетингових служб та рекламних агентств, широкому колу читачів.


Ларіна Я.С.   Поведінка споживачів: навчальний посібник/ Я.С.Ларіна, А.В.Рябчик.- Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2020.- 284 с

У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості розвитку науки про поведінку споживачів, сучасні моделі поведінки, завдання та принципи. Розглянуто чинники зовнішнього і внутрішнього впливу на поведінку споживача. Надано детальну характеристику етапів процесу прийняття рішень індивідуальними та індустріальними споживачами. Описана поведінкова реакція споживачів, етапи сприйняття, теорії навчання, формування ставлення. Представлені підходи до вибору маркетингових стратегій як засобів впливу на споживачів, використання можливостей сучасних маркетингових інструментів у разі стандартних та особливих проявів споживчої поведінки. Розглянуто кількісні та якісні методи досліджень поведінки споживачів.

Книга призначена для студентів та аспірантів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, буде корисна всім, хто цікавиться питаннями психології та поведінки споживачів.

Ларіна Я.С.   Політична економія: навчальний посібник/ Я.С.Ларіна, С.В.Фомішин; Стереотип. вид.- Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2019.- 504 с

На основі узагальнення фундаментальних надбань світової економічної думки і практики висвітлюються основні питання політичної економії, об’єднані у 18 главах. За змістом навчальний посібник відповідає програмі навчальної дисципліни «Політична економія» для студентів вищих навчальних закладів. Видання адресоване студентам і аспірантам економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, слухачам шкіл бізнесу, підприємцям, працівникам фірм і корпорацій, усім, кого цікавить політична економія.



Сарапіна О.А.   Практикум з фінансового аналізу: навчальний посібник/ О.А.Сарапіна, Т.А.Пінчук, Н.Я.Стефанович.- Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2020.- 226 с 

Навчальний посібник підготовлено відповідно до програми навчальної дисципліни «Фінансовий аналіз». У посібнику доступно та з докладними поясненнями представлені розрахунки фінансових показників та сформовані висновки щодо отриманих результатів, що допоможе студентам сформувати чіткий аналітичний підхід до вирішення фінансових проблем вітчизняних підприємств, вдосконалити практичні навички щодо всебічної оцінки фінансового стану, розробити заходи запобігання виникнення фінансової кризи, виявити можливості подальшого ефективного розвитку підприємства.

В посібнику наведені ситуаційні та тестові завдання (з відповідями), розв’язання яких допоможе студентам систематизувати та поглибити теоретичні аспекти фінансового аналізу.

Посібник призначений для студентів закладів вищої освіти всіх управлінських та економічних спеціальностей, аспірантів, викладачів, керівників та бухгалтерів підприємств.


Світова економіка: навчальний посібник/ В.М.Фомішина, Н.М.Антофій, В.Г.Грановська, В.М.Крикунова; за ред. В. М. Фомішиної.- Українсько-англомовне вид.- Одеса: ОЛДІ-ПЛЮС, 2021.- 621 с.


Матеріал навчального посібника охоплює сутність, основні тенденції, закономірності
та особливості функціонування світової економіки. Дано послідовне і логічне викладення
реальних процесів розвитку сучасної світової економіки, як в цілому, так і за окремими
країнами. Теоретичний матеріал доповнений статистичними й історичними довідками,
таблицями і рисунками. До кожної глави наведено контрольні питання, теми індивідуальних завдань, ключові поняття, перелік посилань і рекомендованої літератури.

Видання адресоване студентам і аспірантам закладів вищої освіти, слухачам шкіл 
бізнесу, підприємцям, працівникам зовнішньоекономічних відділів фірм і корпорацій, 
всім, хто цікавиться проблемами світової економіки.




Коментарі

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах

Icon Icon

Книжкова полиця видань НБ ЗНТУ

Популярні публікації

Загальна кількість переглядів сторінки